Week 2 - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Tim Velden - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Tim Velden - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Tim

27 Augustus 2012 | Indonesië, Makassar

Hallo iedereen,

Dit is denk ik ongeveer week 2 in Makassar en het bevalt echt super.

Ben afgelopen maandag begonnen bij Tari Travel, het bedrijf waar ik stage loop, en dat verliep prima. Ik heb deze week voor mijn gevoel hard gewerkt en heb veel dingen kunnen doen. Ik ben op het moment bezig met een promotieplan schrijven, dus hoe de naamsbekendheid van het bedrijf kan worden vergroot. Dit is iets wat ik leuk vind om te doen en ik hoop het bedrijf wat aanheeft.
Zo ben ik de hele week een beetje bezig geweest met van alles en ik ben rond de 40 uur op het werk geweest.

Na het werken was het vaak wat eten en thuis serietjes kijken, gitaar spelen of naar het hotel om te sporten.
Vrijdag was het gelukt om een versterker te vinden, op mijn verjaardag nog wel was de winkel open. Ik werd daar als een soort koning ontvangen, allemaal heel vaag enzo, met mensen van het bedrijf op de foto en lachen. Dat heeft me wel 15 euro korting opgeleverd want ze vonden het dan toch wel leuk dat ik daar in die winkel kwam. Ik snap het ook niet maar schijnt dat het hier normaal is om met ''blanken'' op de foto te gaan.
Maar ik had een versterker gevonden op mijn verjaardag dus dat was helemaal super. Ik was smiddags al verrast door Jacqueline door me een pizza te geven, ze wist inmiddels ook al dat ik niet van taarten hield dus die pizza heb ik lekker opgegeten.
Nadat ik nog wat formaliteiten had afgehandeld, zoals bellen met thuis, heb ik nog maar van de dag genoten.

Zo kom ik de week een beetje door, vooral heel relaxt. De mensen zijn aardig, ik vind het een leuk bedrijf met leuke mensen en leuk werk.

Zojuist ben ik ook nog naar Malino geweest, daar is mijn baas een huis aan het bouwen en dat ziet er echt prachtig uit, met veel rust en uitzicht op prachtige rijstvelden (zie een vd foto's). Emigreren is zo slecht nog niet ... :)


  • 27 Augustus 2012 - 09:24

    Agnes:

    Hoi Tim,
    Fijn dat je het zo goed maakt.
    Alsnog proficiat met je verjaardag.
    Dat emigreren zou ik maar uit je hoofd laten daar zal je moeder niet zo blij mee zijn.
    5 maanden vind ze al lang genoeg en je vader trouwens ook.
    Heel veel groetjes en leuk dat je ons op deze manier van alles op de hoogte houdt ik vind het leuk om te lezen.
    Agnes

  • 11 Oktober 2012 - 18:30

    Maria:

    Hey Tim, hoe voelt het om een beroemdheid te zijn? Sla je slag zou ik zeggen, nu kan je overal om korting vragen als ze met je op de foto gaan. Gelukkig dat je het er zo goed naar je zin hebt dat vind je moeder ook fijn. Tim nog gefeliciteerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Makassar

Stage Indonesie

5,5 maand stage lopen in Makassar, Indonesie als onderdeel van mijn opleiding.

Recente Reisverslagen:

05 December 2012

Alive!!

09 Oktober 2012

week 5 t/m 7

13 September 2012

1e Maand!

05 September 2012

week 3,5

27 Augustus 2012

Week 2
Tim

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 16988

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 23 Januari 2013

Stage Indonesie

09 September 2011 - 17 Januari 2012

Boekarest studeren

Landen bezocht: