1e Maand! - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Tim Velden - WaarBenJij.nu 1e Maand! - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Tim Velden - WaarBenJij.nu

1e Maand!

Blijf op de hoogte en volg Tim

13 September 2012 | Indonesië, Makassar

Hallo iedereen

Sinds vandaag zit ik er al weer 1 maand in Indonesië. Het bevalt nog steeds goed.

Aan het einde van deze week zit de 4e week bij het bedrijf er ook al weer op dus dat schiet ook goed op. Ik doe veel verschillende dingen in het bedrijf maar vooral bezig geweest met het marketingplan. Dit is bijna af en moet dan uitgevoerd worden. Het maken van de posters en brochures is wat lastiger maar moet met wat tijd ook zeker gaan lukken. Vanuit school is het ook een goede opdracht omdat we daar nu eenmaal ook veel aan marketing doen en nu kan ik dit mooi als mijn onderzoeksopdracht van 3 weken doen. Ben ik daar ook mooi klaar mee.

Ik weet niet meer precies wat ik allemaal gedaan heb deze week maar na het werken is het door de weeks sowieso niet heel veel. Je bent dan al moe van het werken dus het is wat eten en thuis beetje relaxen.
Vrijdag zijn we uitgeweest, dat was goed bevallen. In een kroeg waar zowat alleen maar buitenlanders zitten was het heel gezellig en ook wat nieuwe mensen ontmoet. Daarna naar en club gegaan maar daar kon je 5,5 euro neerleggen voor een pilsjes dus dat was geen succes.

Zaterdag nog geprobeerd met de Hash mee te doen. Dat is een soort van ‘’studentenverenigingachtig’’ waarbij je zaterdagmiddag een stukje hardloopt en daarna biertjes drinkt. Zijn vooral buitenlanders. Dat was deze keer niet gelukt om er te komen maar deze zaterdag moet dat goed komen.

Afgelopen zondag naar een heel mooi park geweest. Nationaal park in Indonesië. Foto’s staan eronder als ze upgeload worden. Daar gewandeld door de natuur en bij locals thuis gegeten. Ook voor het eerst wilde aapjes gezien.
Het was naast mooi ook vooral heel warm die dag, ik kan zeggen dat de zonnebrand van de Etos zijn werk goed doet, maar die zullen jullie niet echt nodig hebben verwacht ik ☺

Veder ben ik een beetje aan het kijken voor mijn vakantie na mijn stage. Het word waarschijnlijk een rondreis door wat steden in Azie in mn eentje. Weet nog niet precies wat maar dat horen jullie wel als het zo ver is.
In indonesie gaan we in ieder geval naar Java om de boroburdur en de bromo vulkaan te zien en in November naar Kalimantan met het bedrijf om de oerang oetangs te bekijken. Ook leuk!! :D

Deze week werk weekje en voor het weekend Hash en zondag chill dagje denk ik.

Tot volgende keer.

Gr, Tim

PS: dit is gisteren geschreven, slecht internet upload mijn verslagen niet -.-

  • 19 September 2012 - 10:23

    Elly:

    Nou Tim ziet er allemaal erg goed uit, fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, erg mooi ook die foto's zo kun je zien dat het een bijzonder mooi land is.

    Groetjes en succes blijf maar schrijven, erg leuk om te lezen.

    Tante Elly en de rest.

  • 29 September 2012 - 16:32

    Diny Van Geffen:

    Hallo Tim

    Dat vind ik nou zo knap van jouw dat jij je overal kan aanpassen waar ter wereld je ook bent. En dat je daar ook van geniet.
    En het eten en de mensen en de cultuur. En ook nog studie opdrachten maken.
    Ook nog even naar Azië over een tijdje. Iedereen is trots op je dat weet ik zeker.
    Is niet zo erg dat de biertjes zo duur zijn!!!!!! (grapje)

    Lieve groeten

    Diny

  • 29 September 2012 - 16:32

    Diny Van Geffen:

    Hallo Tim

    Dat vind ik nou zo knap van jouw dat jij je overal kan aanpassen waar ter wereld je ook bent. En dat je daar ook van geniet.
    En het eten en de mensen en de cultuur. En ook nog studie opdrachten maken.
    Ook nog even naar Azië over een tijdje. Iedereen is trots op je dat weet ik zeker.
    Is niet zo erg dat de biertjes zo duur zijn!!!!!! (grapje)

    Lieve groeten

    Diny

  • 11 Oktober 2012 - 18:41

    Maria:

    Hoi Tim, Hoe is het eten daar .......is het wel te nassen. Leuk zeg dat je met het bedrijf ook nog vanalles gaat ondernemen. Je schrijft mooi, leuk om te lezen. Ga zo door! Groetjes M@ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Makassar

Stage Indonesie

5,5 maand stage lopen in Makassar, Indonesie als onderdeel van mijn opleiding.

Recente Reisverslagen:

05 December 2012

Alive!!

09 Oktober 2012

week 5 t/m 7

13 September 2012

1e Maand!

05 September 2012

week 3,5

27 Augustus 2012

Week 2
Tim

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1288
Totaal aantal bezoekers 16987

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 23 Januari 2013

Stage Indonesie

09 September 2011 - 17 Januari 2012

Boekarest studeren

Landen bezocht: