Morgen naar Indonesië - Reisverslag uit Eerde, Nederland van Tim Velden - WaarBenJij.nu Morgen naar Indonesië - Reisverslag uit Eerde, Nederland van Tim Velden - WaarBenJij.nu

Morgen naar Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Tim

11 Augustus 2012 | Nederland, Eerde

Hee iedereen,

Ik ga ook deze keer weer voor een nieuw literair hoogtepunt in jullie leven zorgen want ik ga proberen enkele avonturen van mijn stage in Indonesië op deze site te zetten.
Alleen hoop ik nu de motivatie te vinden om iets vaker van me te laten horen dan 2x waar het vorige keer bij bleef.

Dus voor degene die geintereseerd zijn, vanaf deze site zal ik geregeld wat van me laten horen.

Morgen om 21:00 is de bedoeling dat ik vertrek vanaf schiphol en dinsdag om 1;00 lokale tijd zal ik landen in Indonesië.


Gr, Tim

  • 11 Augustus 2012 - 19:09

    Roger & Hilde, Levi - Jesse:

    Hey Tim! We willen je heel veel plezier wensen voor je stage/vakantie! Geniet ervan...
    Tot snel weer!! Groetjes uit Erp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eerde

Stage Indonesie

5,5 maand stage lopen in Makassar, Indonesie als onderdeel van mijn opleiding.

Recente Reisverslagen:

05 December 2012

Alive!!

09 Oktober 2012

week 5 t/m 7

13 September 2012

1e Maand!

05 September 2012

week 3,5

27 Augustus 2012

Week 2
Tim

Actief sinds 08 Sept. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 16988

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2012 - 23 Januari 2013

Stage Indonesie

09 September 2011 - 17 Januari 2012

Boekarest studeren

Landen bezocht: